Τα σημερινα σχολεια αφαιρουν τον πολυτιμο ελευθερο χρονο των μαθητων οπως αλλωστε και τα φροντιστηρια. Οι μαθητες ομως, δεν κανουν καταληψεις στα φροντιστηρια, τα θεωρουν χρησιμα και αναγκαια για την περαιτερω πορεια τους, ενω τα σχολεια φαινεται πως οχι.
Πόσοι αραγε καθηγητες θεωρουν τα σχολεια χρησιμα;
Οι επιδοσεις πολλων καθηγητων ειναι αξιοζηλευτες στα απογευματινα αμοιβομενα ιδιαιτερα μαθηματα τους και ουδολως στα πρωινα. Σε πολλους η μοναδικη χρησιμοτης των σχολειων (θα το πω κυνικα) ειναι η αναζητηση απογευματινων πελατων.
Ποια κυβερνηση εσκυψε σοβαρα να βρει τροπο να καταργησει την μαστιγα της ιδιωτικης παραπαιδειας που εκμηδενιζει τον ελευθερο χρονο των παιδιων και εξουθενωνει οικονομικα ολες τις οικογενειες;
Ειναι τοσο δυσκολο αραγε να βρεθει μια λυση;
Πόσοι καθηγητες αραγε, θελουν να καταργηθουν τα φροντιστηρια;
Νομιζουν καποιοι, οτι τα παιδια και οι γονεις δεν διαθετουν τις ικανοτητες για να αντιληφθουν αυτη την υποκρισια;
Τα φροντιστηρια ομως ειναι χρησιμα για καποιους:
για την κυβερνηση να εισπραττει φορους και να μειωνει την ανεργια,
για τους καθηγητες Δημ.Υπαλ. να εισπραττουν τα μαυρα απογευματινα εισοδηματα τους,
για τους ιδιωτες καθηγητες να διατηρουν ευρωστες οικονομικα επιχειρησεις.
Μετα ολοι οι πιο πανω ζητανε ευθυνες γιατι οι μαθητες κανουν καταληψεις. Καταλαμβανουν εναν χωρο αχρηστο, ενα χωρο που ηδη εχουν "καταστρεψει", πολιτικα κομματα, ασυνειδητοι καθηγητες και εξυπνοι(;) επιχειρηματιες.
Οι καταληψεις ΦΩΝΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΟΥΝ καταργηση της ιδιωτικης παραπαιδειας. Οι καταληψεις φωναζουν δωστε αξια στη Δημοσια παιδεια, για να κατοικησουμε εντος της.
Αν η πολιτεια, η κυβερνηση, αγαπα την δημοσια παιδεια οπως δηλωνει, μπορει να το αποδειξει μόνον με αμεσα μετρα για την καταργηση της παραπαιδειας. Το πρωτο αποφασιστικο βημα, ειναι η καταργηση των Πανελληνιων εξετασεων και η ελευθερη εισαγωγη στα Πανεπιστημια, χωρις να λαμβανεται υποψη ο βαθμος απολυτηριου.
Λυπαμαι αλλα την αληθεια δεν μπορουμε να την κρυψουμε απο τα ματια των παιδιων ποσο μαλλον των πιο μεγαλων (παιδιων)...
Αυτα με καλη προθεση και με αληθινα λογια
Προτασεις υπαρχουν πολλες, οπως μερικες στους φακελους αλλά και οι καθηγητες αν θελησουν μπορουν να προσφερουν περισσοτερες καθως και ολοι οσοι εχουν ενδιαφερουσες προτασεις που λυνουν προβληματα και βοηθουν την ανυψωση του επιπεδου της παιδειας μας.
Η αποδοχη απο τους καθηγητες και μαθητες λειπει και η αποφασιστικοτητα απο την κυβερνηση να δεχθει και να εφαρμοσει νεες προτασεις, γιατι το όλον θεμα εχει φτασει πλεον στα ακρα, δεν γινεται να παει παρακατω.
http://vagnes.blogspot.com/
1 σχόλιο:
Διαφωνώ απόλυτα με τον συγγραφέα της ανάρτησης. Ό λόγος που γίνονται καταλήψεις στα δημόσια και όχι στα ιδιωτικά εκπαιδευτικά ιδρύματα δεν είναι ο ελεύθερος χρόνος ή το γεγονός ότι τα ιδιωτικά δεν είναι άχρηστα στους μαθητές όπως τα δημόσια. Ο λόγος είναι ότι τα δημόσια είναι δωρεάν. Δηλαδή τα πληρώνουν άλλοι έμμεσα, μέσω της φορολογίας και όχι άμεσα η οικογένεια του καταληψία. Δυστυχώς, λόγω όχι απλά κακής αλλά γαϊδουρινής ανατροφής, αυτό που δεν πληρώνει δεν το σέβεται ο μαθητής. Ένας δεύτερος λόγος είναι ότι από τα ιδιωτικά σχολεία απουσιάζει η πανταχού παρούσα στα δημόσια σχολεία, αριστερή προπαγάνδα. Επίσης απουσιάζει και ο συνδικαλισμός.
Σκεφτείτε λίγο αυτά, σκεφτείτε και τις ζημιές στα κατειλλημένα ΑΕΙ που θα κλθείτε να πληρώσετε μέσω του φόρου εισοδήματός σας (ένα επιστημονικό όργανο μπορεί να κοστίζει περισσότερο από τις φθορές σε όλα τα καταστήματα της Ερμού) και αναλογιστείτε: μήπως το δωρεάν είναι τελικά πιο ακριβό απ'το αντίστοιχο εμπορικό προϊόν?
Δημοσίευση σχολίου