Πέμπτη 27 Ιανουαρίου 2011

Συνάντηση αντιδημάρχου Ευρώτα Ηλία Παναγιωτακάκου με γονείς στο Γεράκι

Συνάντηση μεταξύ του αρμόδιου για θέματα Παιδείας αντιδημάρχου Ευρώτα κ. Ηλία Παναγιωτακάκου και των γονέων από τη Δημοτική Κοινότητα Γερονθρών, πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 26 Ιανουαρίου, στο οικείο Γυμνάσιο - Λύκειο.
Η ανωτέρω συνάντηση έγινε στο πλαίσιο της Εγκυκλίου του Υπουργείου Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, περί συγχωνεύσεων σχολικών μονάδων.

Ο κ. Παναγιωτακάκος μετέφερε το μήνυμα και τη θέληση του δημάρχου Ευρώτα κ. Γρυπιώτη, για τη βιωσιμότητα και την απρόσκοπτη λειτουργία όλων των σχολικών μονάδων του δήμου.
Οι γονείς από την πλευρά τους, ανταποκρίθηκαν θετικά στο κάλεσμα του κ. Παναγιωτακάκου, συμπαρατασσόμενοι στη δημοτική αρχή και την αμετακίνητη θέση της, για συνέχιση λειτουργίας των σχολείων που ανήκουν στην περιφέρεια του Δήμου Ευρώτα.
Τέλος, μετά από γόνιμο διάλογο και ανταλλαγή απόψεων, οι γονείς των μαθητών από τη Δημοτική Ενότητα Γερονθρών, διαβεβαίωσαν ότι θα στηρίξουν την οποιαδήποτε πρωτοβουλία κι ενέργεια του δήμου, για την ομαλή λειτουργία των σχολικών μονάδων της περιφέρειάς του.


Γραφείο Τύπου

11 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΕΙΜΑΙ ΓΟΝΙΟΣ ΚΑΙ ΗΜΟΥΝ ΠΑΡΩΝ ΕΧΘΕΣ.ΕΣΕΙΣ ΟΜΩΣ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΕΙΣΑΣΤΑΝ ΕΔΩ Ή ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΕΙΣΑΣΤΑΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΚΟΥΓΑΤΕ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΝΕΤΕ.

Ανώνυμος είπε...

και εγω γονιος ειμαι. Σιγουρα η αγωνια σας αντανακλα την αγωνια καθε γονιου. Σαν δημοτες ομως αυτου του δημοθ οφειλουμε να ειμαστε ενημερωμενοι και οχι να περιμενοθμε τις εξελιξεις απο τα καφενεια η το διαδικτυο. Καιρος να γινουμε ενεργοι πολιτες, και οχι του καναπε και του ωχαδελφισμου!!!

Ανώνυμος είπε...

ΔΕΝ ΑΠΕΥΘΗΝΘΗΚΑ ΣΕ ΣΑΣ ΚΥΡΙΕ-ΚΥΡΙΑ.ΕΓΩ ΑΠΕΥΘΗΝΘΗΚΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΛΕΪΜΟΝΙΤΗ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΤΑΝΑΚΛΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.Ο ΚΥΡΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΑΚΟΣ ΕΓΙΝΕ ΡΕΖΙΛΙ ΠΡΟΧΤΕΣ ΕΔΩ.ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ ΝΑ ΑΓΑΠΙΟΜΑΣΤΕ....

leimonitis είπε...

Είναι δελτίο τύπου του Δήμου Ευρώτα και δεν τα γράφω εγώ.Το δελτίο τύπου είναι και σε άλλες ιστοσελίδες . Μην βγάζεις τόσο εύκολα συμπεράσματα.Να διαβάζεις και την τελευταία λέξη του κειμένου. ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ!!!

Ανώνυμος είπε...

ΕΓΩ ΛΕΩ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΘΕ ΠΟΛΙΤΗΣ . ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΤΟ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΛΕΕΙ Ο ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΟΠΟΙΑΣΔΗΠΟΤΕ ΒΑΘΜΙΔΑΣ ΝΟΥ ΚΑΙ ΚΡΙΣΗ ΑΣ ΕΧΟΥΜΕ. ΔΕΝ ΕΧΩ ΥΠ ΟΨΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΡΙΝΩ, ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΑΝΤΙΛΟΓΟΥ.

Ανώνυμος είπε...

peite mas kati peistikotero kyrie apo to Geraki ke oxi ybreis gia na sas theorei kaneis sovaro!!!!

Ανώνυμος είπε...

ΤΙ ΠΕΙΣΤΙΚΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΟΤΙ ΚΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΕ?ΝΑ ΗΣΟΥΝ ΕΚΕΙ ΝΑ ΕΒΛΕΠΕΣ...

Ανώνυμος είπε...

8a mas pei kaneis ti egine sto geraki giati de mporoume na katalavoume.stis krokees mas to evgalan akatalhlo ekei ti to vgalane?

Ανώνυμος είπε...

Ποιοι να το "βγάλουνε" κύριε;;
Χάσανε τα λόγια τους... Είπαν "δεν χρειάζεται να πούμε τίποτα για αυτό το σχολείο...!!". Άλλωστε "μίλησε" η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας!

Ανθή Σαράντη είπε...

Δείτε το σχόλιό μου στην τελευταία ανάρτηση.
Η αλήθεια είναι ότι μπορεί ο σκοπός της συζήτησης - ενημέρωσης να ήταν "Οι συγχωνεύσεις σχολείων", αλλά το θέμα δεν τέθηκε καν, γιατί εξ΄αρχής διαπιστώθηκε ότι ήταν άνευ τόπου!

ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΕΡΟΝΘΡΩΝ είπε...

Δείτε http://politistikosgeron.blogspot.com