Πέμπτη 7 Αυγούστου 2014

Παραιτήθηκε ΦΙΛΙΠΠΟΣ Ι. ΠΗΛΙΟΥΡΑΣ

Αγαπητοί  Συνδημότες και Συνδημότισσες
Μετά και την επικύρωση των αποτελεσμάτων των Δημοτικών Εκλογών της 18ης Μαΐου 2014 και την επίσημη ανακήρυξη των εκλεγέντων δημοτικών και τοπικών συμβούλων, του Δήμου Ευρώτα, αισθάνομαι την ανάγκη να επικοινωνήσω μαζί σας.
Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω, από τα βάθη της καρδιάς μου, για την στήριξη και την εμπιστοσύνη που δείξατε, όλοι εσείς, τόσο σ’ εμένα προσωπικά όσο και στους συνεργάτες μου. Στήριξη και εμπιστοσύνη, που όμως δεν ήταν αρκετά, ώστε να οδηγήσουν στο επιθυμητό αποτέλεσμα.
Τόσο εγώ, όσο και το σύνολο των στελεχών του συνδυασμού μας, αποφασίσαμε να διεκδικήσουμε την εμπιστοσύνη σας στις Δημοτικές Εκλογές, συναισθανόμενοι το βάρος της ευθύνης που μας επέβαλε το αποτέλεσμα των εκλογών του 2010.
Τα 3,5 χρόνια της τρέχουσας δημοτικής περιόδου, προσπαθήσαμε να ασκήσουμε υπεύθυνη και εποικοδομητική αντιπολίτευση, εκφράζοντας απόψεις και υποβάλλοντας προτάσεις, που όμως καμία, μα καμία, δεν έγινε αποδεκτή από τη δημοτική πλειοψηφία.
Κατά τη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου προσπαθήσαμε να σας ενημερώσουμε για τα πεπραγμένα της δημοτικής πλειοψηφίας και ταυτόχρονα να σας υποβάλλουμε τη δική μας πρόταση για τη διοίκηση και την ανάπτυξη του Δήμου μας, αλλά δυστυχώς δεν τα καταφέραμε.
Έτσι, ένα σύνολο παραγόντων, οδήγησε σ’ ένα αποτέλεσμα που για όλους μας και για εμένα προσωπικά ήταν μη αναμενόμενο, σίγουρα απογοητευτικό και δύσκολα ερμηνεύσιμο!
Το αποτέλεσμα αυτό έδειξε ότι η πλειοψηφία των δημοτών αποδέχτηκε τις πρακτικές και τις μεθόδους, καθώς και τον τρόπο διοίκησης του Δήμου από τη σημερινή Δημοτική Αρχή και έκανε την επιλογή της, την οποία και σέβομαι!
Αγαπητές Συνδημότισσες και Συνδημότες, του Δήμου Ευρώτα!
Πιστεύω ότι τα 16 αυτά χρόνια που υπηρέτησα την Τοπική Αυτοδιοίκηση έκανα ό,τι ήταν ανθρώπινα δυνατό για το καλό του τόπου και των δημοτών μας!
Ως επικεφαλής του Συνδυασμού μας αναλαμβάνω την ευθύνη του ατυχούς για εμάς αποτελέσματος, ανεξάρτητα από την συνολική ευθύνη.
Η ανάληψη της ευθύνης εκ μέρους μου, όπως απέδειξα άλλωστε, όλα αυτά τα χρόνια της ενασχόλησής μου με την αυτοδιοίκηση αποτέλεσε στάση ζωής, γι αυτό και αποφάσισα να κλείσω τον κύκλο που ξεκίνησα πριν από 16 χρόνια, μη αποδεχόμενος την εκλογή μου ως δημοτικού συμβούλου, παραχωρώντας τη θέση μου στο δημοτικό συμβούλιο σε άλλο, νεώτερο και δυναμικό στέλεχος του συνδυασμού μας.
Γνωρίζω ότι η απόφασή μου αυτή, θα πικράνει πολλούς. Τους διαβεβαιώνω όμως, ότι δεν μπορεί να γίνει διαφορετικά!
Συγχρόνως θα ήθελα να δηλώσω κατηγορηματικά, ότι θα είμαι στο πλευρό όλων σας, όποτε και όπου με χρειασθείτε! Η ζωή άλλωστε, δεν τελειώνει εδώ!
Για όλα αυτά τα χρόνια της κοινής μας πορείας, εκφράζω από τα βάθη της καρδιάς μου, ένα μεγάλο – μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ



ΦΙΛΙΠΠΟΣ Ι. ΠΗΛΙΟΥΡΑΣ
Επικεφαλής του Συνδυασμού

«ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΛΑΚΩΝΙΑ – ΔΥΝΑΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: