Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 2009

Όργια στο "Ελπίς" - όλη η δικογραφία

Το «ΘΕΜΑ» ανοίγει τον φάκελο Ελπίς, παρουσιάζει τα ντοκουμέντα της δικογραφίας αλλά και την εξομολόγηση ενός εκ των πρωταγωνιστών του επίμαχου βίντεο. Εκεί αποκαλύπτεται όλη η αλήθεια για το τι πραγματικά γινόταν στα prive δωμάτια των γιατρών του νοσοκομείου όταν έπεφτε το σκοτάδι.

Η ιστορία έχει προκαλέσει αναταράξεις τόσο στη λειτουργία του νοσοκομείου όσο και γενικά του ιατρικού κόσμου. Η 32χρονη πλέον κοπέλα περνά δύσκολές στιγμές προσπαθώντας από τη μία να ξεχάσει την υπό θέση και από την άλλη να ξαναφτιάξει τη ζωή της ενώ κυνηγημένος ζει και ο ουρολόγος που πλέον έχει το δικό του ιατρείο στα δυτικά προάστια. «Επισκέφθηκα το νοσοκομείο για να δω τον φίλο μου. Βρέθηκα να κάνω σεξ με έναν ακόμη άγνωστο σε εμένα άνδρα και τέσσερα χρόνια αργότερα η ερωτική συνεύρεσή μου ‘‘ανέβηκε’’ στο Ιντερνετ», λέει στη μήνυση που κατέθεσε η 32χρονη καθηγήτρια… «Αυτή μου ζήτησε να φέρω και έναν φίλο μου. Γνώριζε ότι τις σκηνές κατέγραφε μια κάμερα και όλα αυτά τα κάνει γιατί αρνήθηκα να την παντρευτώ…», απαντάο 36χρονος ουρολόγος ενώ οτρίτοςτηςερωτικής παρέας μιλώντας στο ΘΕΜΑ κάνει λόγο για ένα συνηθισμένο γεγονόςπου περιέργως πήρε μεγάλες διαστάσεις… «Εγώ βρέθηκα σε ένα ιατρείο. Μπήκε η κοπέλα, άρχισαν να χαϊδεύονται με τον γιατρό και μου λέει: ‘‘Θες όλοι μαζί;’’. Απαντάω εγώ: ‘‘Γιατί όχι;’’». Σύμφωνα με τα όσα περιέχονται στη δικογραφία, αλλά και τις πληροφορίεςπου ερευνούν οι διωκτικέςαρχές στο νοσοκομείο Ελπίς πολλά βράδια ορισμένοι γιατροί νοσοκόμοι και κάποιοι φίλοι τουςδιοργάνωναν νύχτες ακολασίας

Το δωμάτιο εφημερίας των ιατρών θύμιζε φτηνό ξενοδοχείο και αποδεδειγμένα πλέον ο συγκεκριμένος ειδικευόμενος γιατρός είχε τουλάχιστον τρεις γυναίκες συντρόφους στα ερωτικά του παιχνίδια. Μια εικόνα που επιβεβαιώνει, μιλώντας στο ΘΕΜΑ, τόσο ο πρώην ιατρικός επισκέπτης και φίλοςτου 36χρονου ουρολόγου όσο και η επόμενη σύντροφοςτου γιατρού Στην κατάθεση που έδωσε η μάρτυρας υπεράσπισηςτου 36χρονου αναφέρει: «Σε μια από τις ερωτικές μας συνευρέσεις στον χώρο του νοσοκομείου ‘‘Ελπίς’’ καταγράψαμε την πράξη μας σε κάμερα, η οποία ήταν τοποθετημένη σε εμφανές σημείο, πάνω από το καλοριφέρ του δωματίου…».

«Λάθος μου που πήγα στο νοσοκομείο»

Τα ντοκουμέντα τηςδικογραφίαςαλλά και οι μαρτυρίεςτων πρωταγωνιστών δείχνουν ότι, πέρα από το γαργαλιστικό της υπόθεσης σε πολλές περιπτώσεις δημόσιοι χώροι νοσοκομείων μετατρέπονται σε αίθουσες ηδονής και μάλιστα αυτό θεωρείται απόλυτα φυσιολογικό και συνηθισμένο. Οπωςσυνέβη και με την 32χρονη που γνώρισε τον γιατρό σε γυμναστήριο τον Σεπτέμβριο του 2005 και τον ακολούθησε στα ερωτικά μονοπάτια των prive δωματίων του νοσοκομείου Ελπίς Από τον Σεπτέμβριο του 2005 διατηρούσα ερωτική σχέση με τον γιατρό, ο οποίος εκείνη την περίοδο εργαζόταν στο νοσοκομείο ‘‘Ελπίς’’. Τον Δεκέμβριο του ιδίου έτους τον επισκέφθηκα στο νοσοκομείο όπου εργαζόταν και εκεί συνευρεθήκαμε ερωτικά σε έναν ιδιαίτερο χώρο όπου είχαν πρόσβαση μόνο οι γιατροί», ξεκινά την περιγραφή στην κατάθεσήτης η καθηγήτρια και στις επόμενες γραμμές προχωρά στο ζουμί τηςυπόθεσης «Κατά τη διάρκεια της ερωτικής μας συνεύρεσης εμφανίστηκε τρίτο πρόσωπο άνδρας άγνωστος σε εμένα ο οποίος άκουγε στο όνομα‘‘Τάκης’’ ή ‘‘Παναγιώτης’’και ο οποίος συμμετείχε στην ερωτική μας συνεύρεση Μετα απο ενα χρόνο διέκοψα τη σχέση μου με τον γιατρό ενώ στα μέσα Μαΐου του 2009 συγγενικό μου πρόσωπο με ενημέρωσε πως σε συγκεκριμένη ιστοσελίδα του Διαδικτύου υπήρχε βίντεο το οποίο παρουσίαζε την παραπάνω ερωτική μας συνεύρεση Δεν ήξερα καν την ύπαρξή του και ούτε είχα συναινέσει με οποιονδήποτε τρόπο στη λήψη του αρχείου αυτού .

«Με ρώτησε "θες όλοι μαζί;" και λέω "γιατί όχι;"»

Αναφέρεται στην «καυτή» ταινία μικρού μήκους που είδε πριν από μερικές ημέρες τα φώτα της δημοσιότητας, τη σύντομη γνωριμία του με τη μελαχρινή καλλίγραμμη παρτενέρ του και τη σχέση του με τον γιατρό. «Βρέθηκα σε ένα γραφείο, σ’ ένα ιατρείο, μπήκε η κοπέλα, άρχισαν να χαϊδεύονται και με ρωτά "θες όλοι μαζί;" και λέω κι εγώ "γιατί όχι;". Ημουν πιο μικρός, ήμουν μόνος, ανύπαντρος, έκανα ό,τι γούσταρα», λέει με νόημα ενώ για τις νύχτες ακολασίας στα δωμάτια του νοσοκομείου συμπληρώνει: «Το δικό μου το βίντεο κάνει εντύπωση; Σε πόσα σπίτια μέσα γίνονται τα ίδια; Σε πόσες τράπεζες; Σε πόσες ιδιωτικές εταιρείες;».

Ολο το σκηνικό «Αυτό που έχω να πω είναι πως συνέβη το 2005 και η κοπέλα ανακίνησε το θέμα γιατί δεν θα μπορούσε να κάνει μήνυση και να επικαλεστεί όλα αυτά εφόσον έχει παραγραφεί το αδίκημα. Αυτή μηνύει τον γιατρό για δύο λόγους. Κυνήγαγε από μικρή να παντρευτεί γιατρό και όλους τους γιατρούς εκεί μέσα. Εχει πάει και με τέσσερις και με πέντε μαζί. Σύμφωνα με όσα έχω ακούσει, δηλαδή, γιατί δεν ήμουν και μπροστά».

-Η κοπέλα που μήνυσε τον φίλο σας είναι νοσηλεύτρια ή γιατρός;

Τίποτα δεν είναι. Ασχετη. Γνωστή του είναι από το γυμναστήριο. Νομίζω πως είναι καθηγήτρια Αγγλικών. Πήγαινε εκεί πέρα μόνο και μόνο επειδή ήθελε να γνωρίσει γιατρούς, μήπως και κάποιος την παντρευτεί. Επειδή ο φίλος μου της έταζε γάμους, δεν ξέρω τι έλεγαν μεταξύ τους, η συγκεκριμένη αγχώθηκε, στενοχωρήθηκε, τσαντίστηκε... Πιο πολύ τσαντίστηκε επειδή έβγαλαν τα βίντεό της στο Ιντερνετ. Μάλιστα, αν δείτε το βίντεο, η συγκεκριμένη κοπέλα όταν πήγαμε να κάνουμε κάτι μαζί είπε «φύγε εσύ, σε ντρέπομαι!» και μετά «βρεθήκαμε» όλοι μαζί. Απ’ ό,τι βλέπετε, εγώ δεν έχω καμία ανάμιξη με το στήσιμο της κάμερας. Η βλακεία μου ήταν πως όταν κατάλαβα ότι ο γιατρός τα κατέγραφε σε βίντεο, κοινή συναινέσει με την κοπέλα, δεν πήρα την κάμερα να το διαγράψω. Και αυτή τη στιγμή διασύρομαι. Διασύρεται το όνομά μου, το όνομα του πατέρα μου ο οποίος, όπως ξέρετε, είναι γιατρός στο συγκεκριμένο νοσοκομείο. Εγώ ο ίδιος έχω μια τεράστια καριέρα η οποία αυτή τη στιγμή κινδυνεύει επειδή με ξέρει όλος ο κόσμος και με βρίζουν και ντρέπομαι να ανοίξω την τηλεόραση. Και τι κάναμε; Ούτε με βρήκαν να με πηδάει κανένας ούτε ναρκωτικά έπαιρνα.

-Εσείς τι ακριβώς είστε;

Εκείνη την περίοδο, δεν ήμουν τίποτα. Απλώς πήγαινα στο νοσοκομείο επειδή ο πατέρας μου είναι εκεί... Ως ιατρικός επισκέπτης. Τώρα είμαι ιδιωτικός υπάλληλος. Εχω σχέση με τα ιατρικά, αλλά δεν είμαι γιατρός.

-Είχε χρόνια σχέση με την κοπέλα; Πού να ξέρω; Εγώ βρέθηκα σε ένα γραφείο, σε ένα ιατρείο, μπήκε η κοπέλα, άρχισαν να χαϊδεύονται και με ρωτά «θες όλοι μαζί;» και λέω κι εγώ «γιατί όχι;». Ημουν πιο μικρός, ήμουν μόνος, ανύπαντρος, έκανα ό,τι γούσταρα, έκανα και αυτό το λάθος. Ούτε ναρκωτικά με έπιασαν να παίρνω ούτε με κανέναν άνδρα να συνουσιάζομαι... Εκανα ένα λάθος: άφησα τον γιατρό να καταγράφει και εφόσον το κατάλαβα, δεν πήρα την κάμερα να τα σβήσω.

-Σας είχε πει ο φίλος σας ότι τον πίεζε η συγκεκριμένη κοπέλα;

Δεν ξέρω - εγώ αυτά τα έμαθα μετά. Εγώ δεν είχα στενές σχέσεις με τον γιατρό ούτε πριν ούτε μετά.

-Γνωρίζατε ότι η συνεύρεση καταγραφόταν;

Το κατάλαβα. Εμαθα ότι και άλλες τέτοιες συνευρέσεις καταγράφονταν.

-Είστε όμως μάρτυρας υπεράσπισης του γιατρού...

Είμαι μάρτυρας στα λεγόμενά του και μόνο. Δεν ήμουν μπροστά όταν έστη- νε την κάμερα και συνευρίσκονταν όλοι μαζί.

-Οι άνθρωποι του περιβάλλοντός σας τι σας είπαν;

Να μη στενοχωριέμαι. Εκανα το λάθος και έμπλεξα με τον γιατρό, ο οποίος απ’ ό,τι φαίνεται είχε μανία να καταγράφει τις σεξουαλικές του πράξεις. Τώρα αν ανέβασε αυτός το υλικό στο Ιντερνετ δεν το ξέρουμε.

-Είχατε πάρει μέρος σε άλλες ομαδικές συνευρέσεις;

Ποτέ! Και δεν υπάρχουν άλλες ομαδικές συνευρέσεις. Ο συγκεκριμένος γιατρός σε όλα τα βίντεο συνευρίσκεται με μία κοπέλα.

-Ο γιατρός δουλεύει ακόμα στο νοσοκομείο;

Στο «Ελπίς» δεν δούλεψε ποτέ. Ειδικότητα έκανε. Δεν ήταν ποτέ μόνιμο στέλεχος του νοσοκομείου. Εκανε την ειδικότητά του και έφυγε. Ούτε η συγκεκριμένη ήταν γιατρός. Για τις υπόλοιπες δεν ξέρω τι είναι.

-Γιατί κατέγραφε την πράξη;

Να σας πω κάτι; Μπορεί να γούσταρε να τα βλέπει μετά. Ξέρω εγώ τι έκανε;

Δεν την ξέρω ούτε την κοπέλα. Δέκα λεπτά τη γνώρισα εκεί πέρα.

-Είναι συχνό φαινόμενο να συνευρίσκονται οι γιατροί στα δωμάτια που κοιμούνται;

Συγγνώμη, ειδήσεις δεν βλέπετε; Διαφημίσεις δεν βλέπετε; Εδώ γάλα διαφημίζουν και βγαίνουν γυμνές. Χθες έπιασαν παιδική πορνογραφία και ο άλλος έδινε τριακόσια χιλιάρικα για ένα βίντεο με βιασμούς μικρών παιδιών. Το δικό μου το βίντεο κάνει εντύπωση; Σε πόσα σπίτια μέσα γίνονται τα ίδια; Σε πόσες τράπεζες γίνονται τα ίδια; Σε πόσες ιδιωτικές εταιρείες γίνονται αυτά; Και τώρα, τους έχει κολλήσει επειδή ήταν γιατροί...

VIDEO ME ΕΙΚΟΝΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΟΡΓΙΑ ΒΡΗΚΑΜΕ >> ΕΔΩ <<.

ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια: