Τρίτη 1 Ιουνίου 2010

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΝΟΔΕ ΛΑΚΩΝΙΑΣ

Φίλες και φίλοι,

Έχοντας, σχεδόν, ολοκληρώσει μια δημιουργική πορεία στο χώρο της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και μετά από πολλή σκέψη και περισυλλογή, αποφάσισα να θέσω την υποψηφιότητά μου στην εκλογή προέδρου της Νομαρχιακής Διοικούσας Επιτροπής (ΝΟΔΕ) Νέας Δημοκρατίας Λακωνίας.
Με γνώμονα τις πάγιες πολιτικές μου πεποιθήσεις, την ιδεολογία και τα προσωπικά μου πιστεύω, αποφάσισα να μετέχω ουσιαστικά κι ενεργά στον αγώνα που δίνει η Νέα Δημοκρατία, αφενός για την επανίδρυση του κόμματος και αφετέρου την επαναφορά και πάλι σε τροχιά εξουσίας.
Η 30η Μαΐου 2010 υπήρξε καθοριστική για εμένα, καθώς ο κόσμος της Νέας Δημοκρατίας Λακωνίας, δείχνοντας εμπιστοσύνη στο πρόσωπό μου, με τίμησε με την ψήφο του.
Η εμπιστοσύνη που μου έδειξε, όμως, ο λάκωνας Νέο δημοκράτης δεν με εφησυχάζει. Τουναντίον, συνιστά ένα νέο ξεκίνημα, έναν μεγάλο αγώνα που θα πρέπει να δώσουμε δυναμικά όλοι μαζί από την αρχή, για την αναγέννηση του κόμματος.
Θέλω να ευχαριστήσω από καρδιάς όλους τους λάκωνες και τις λάκαινες που στήριξαν τον προσωπικό αγώνα που δίνω για το κόμμα μου, σηματοδοτώντας με την ψήφο τους το έναυσμα για την πολιτική αναβάθμιση της Νέας Δημοκρατίας στη Λακωνία.
Θερμές ευχαριστίες, όμως, οφείλω να απευθύνω κυρίως στον Πρόεδρό μας, Αντώνη Σαμαρά, ο οποίος πίστεψε σε μενα από την πρώτη στιγμή.
Δεσμεύομαι ότι, σε αυτή την πορεία ανασυγκρότησης, θα είμαι πρωτοπόρος και πάντα στο πλευρό του Αντώνη Σαμαρά, τηρώντας τις εντολές και διασφαλίζοντας την ιδεολογία του κόμματος στη Λακωνία.
Το κόμμα της Νέας Δημοκρατίας αναγεννιέται, η λογική αλλάζει, τα δεδομένα παύουν πια να είναι δεδομένα. Καλώ όλους τους Νεοδημοκράτες της Λακωνίας να σταθούν σύμμαχοι στη συλλογική αυτή προσπάθεια των μελών του κόμματος για ριζική ανασυγκρότηση και ανάπτυξη.
Με εκτίμηση
Ο Δήμαρχος Σκάλας και Πρόεδρος της ΝΟΔΕ Λακωνίας
Ιωάννης Γ. Γρυπιώτης

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ποιά πολιτικά πιστεύω μας τσαμπουνάς όταν κύριο επιχείρημά σου κατά την προεκλογική περίοδο των Δημοτικών εκλογών ήταν ότι είσαι υποψήφιος χωρίς κομματική ταυτότητα? Αυτοί που "δούλευες" τόσο καιρό Πασοκατζήδες και Κουκουέδες θα πρέπει να αισθάνονται πολύ υπαρήφανοι για τις επιλογές τους πριν λίγα χρόνια. Συγχαρητήρια σε όλους σας.

Ανώνυμος είπε...

Ξέχασα και τους ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΙΚΟΥΣ. Συγνώμη κύριε πρόεδρε. και σε ανώτερα. Να δω τώρα που θα διεκδικήσει τον Δήμο ΕΥΡΩΤΑ ο ακομάτιστος τι θα κάνετε!!!!!!!!