Πραγματοποιήθηκε σήμερα στα γραφεία της Α/Βάθμιας Εκπαίδευσης (Σπάρτη), η προγραμματισμένη συνάντηση με το Δήμο Ευρώτα.
Θέμα της συζήτησης ήταν, η λειτουργία του Δημοτικού Σχολείου, Τοπικής Κοινότητας Μυρτιάς.
Το δήμαρχο εκπροσώπησε ο δημοτικός σύμβουλος κ. Δ. Βέρδος, μαζί με το σύλλογο Γονέων της Μυρτιάς.
Ο κ. Βέρδος τόνισε προς τον προϊστάμενο της Α/Βάθμιας κ. Πολίτη, την πάγια θέση του δημάρχου κ. Γρυπιώτη, όπως προκύπτει από το ψήφισμα του Δ.Σ.
Ιδιαίτερα για το σχολείο της Μυρτιάς, ο κ. Βέρδος υπογράμμισε ότι, <<πληροί όλα τα κριτήρια βιωσιμότητας και λειτουργικότητας, αφού υπάρχει ικανοποιητικός αριθμός μαθητών, καθώς επίσης, άριστες κτιριακές υποδομές και υψηλού επιπέδου εκπαιδευτικό προσωπικό>>.
Παράλληλα, δήλωσε ότι, μαζί με τους γονείς και την τοπική κοινωνία, θα προασπίσουν το δικαίωμά τους, για τη λειτουργία του σχολείου.
Στη συνάντηση παρευρέθηκε, επίσης, ο δημοτικός σύμβουλος κ. Φίλιππος Πήλιουρας, ο οποίος διατύπωσε τη θέση για ανοικτά σχολεία σε όλο το Δήμο Ευρώτα και ιδιαίτερα στη Μυρτιά.
Ο κ. Πολίτης από την πλευρά του, ανέφερε ότι, η συζήτηση γίνεται στο πλαίσιο της διαβούλευσης του Υπουργείου Παιδείας, για την ίδρυση και συγχώνευση σχολείων.
Ειδικότερα, δήλωσε ότι, το νέο σχολείο θέλει να υπηρετήσει τις αρχές της ποιοτικής βελτίωσης των σπουδών, την κοινωνικοποίηση και αναβάθμιση των μαθητών, την αξιοποίηση των νέων ειδικοτήτων, κλπ.
Στο τέλος της συνάντησης, ο κ. Βέρδος ανέφερε ότι, ο αγώνας θα συνεχισθεί, ώστε η Παιδεία να διαδραματίσει πιο ουσιαστικό και αποφασιστικό ρόλο, τονίζοντας για ακόμη μια φορά, ότι η Μυρτιά δικαιούται σύγχρονο και αναβαθμισμένο Δημοτικό Σχολείο.
Γραφείο Τύπου
Θέμα της συζήτησης ήταν, η λειτουργία του Δημοτικού Σχολείου, Τοπικής Κοινότητας Μυρτιάς.
Το δήμαρχο εκπροσώπησε ο δημοτικός σύμβουλος κ. Δ. Βέρδος, μαζί με το σύλλογο Γονέων της Μυρτιάς.
Ο κ. Βέρδος τόνισε προς τον προϊστάμενο της Α/Βάθμιας κ. Πολίτη, την πάγια θέση του δημάρχου κ. Γρυπιώτη, όπως προκύπτει από το ψήφισμα του Δ.Σ.
Ιδιαίτερα για το σχολείο της Μυρτιάς, ο κ. Βέρδος υπογράμμισε ότι, <<πληροί όλα τα κριτήρια βιωσιμότητας και λειτουργικότητας, αφού υπάρχει ικανοποιητικός αριθμός μαθητών, καθώς επίσης, άριστες κτιριακές υποδομές και υψηλού επιπέδου εκπαιδευτικό προσωπικό>>.
Παράλληλα, δήλωσε ότι, μαζί με τους γονείς και την τοπική κοινωνία, θα προασπίσουν το δικαίωμά τους, για τη λειτουργία του σχολείου.
Στη συνάντηση παρευρέθηκε, επίσης, ο δημοτικός σύμβουλος κ. Φίλιππος Πήλιουρας, ο οποίος διατύπωσε τη θέση για ανοικτά σχολεία σε όλο το Δήμο Ευρώτα και ιδιαίτερα στη Μυρτιά.
Ο κ. Πολίτης από την πλευρά του, ανέφερε ότι, η συζήτηση γίνεται στο πλαίσιο της διαβούλευσης του Υπουργείου Παιδείας, για την ίδρυση και συγχώνευση σχολείων.
Ειδικότερα, δήλωσε ότι, το νέο σχολείο θέλει να υπηρετήσει τις αρχές της ποιοτικής βελτίωσης των σπουδών, την κοινωνικοποίηση και αναβάθμιση των μαθητών, την αξιοποίηση των νέων ειδικοτήτων, κλπ.
Στο τέλος της συνάντησης, ο κ. Βέρδος ανέφερε ότι, ο αγώνας θα συνεχισθεί, ώστε η Παιδεία να διαδραματίσει πιο ουσιαστικό και αποφασιστικό ρόλο, τονίζοντας για ακόμη μια φορά, ότι η Μυρτιά δικαιούται σύγχρονο και αναβαθμισμένο Δημοτικό Σχολείο.
Γραφείο Τύπου
4 σχόλια:
Η ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΜΟΥ ΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ ΤΟΥ ΔΕΛΤΙΟΥ ΤΥΠΟΥ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΟΤΑΝ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΒΟΛΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.Η ΟΛΗ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΗΔΗ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΜΥΡΤΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ.ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΚΥΡΙΟΣ ΒΕΡΔΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΑΝΕΦΕΡΕ ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΤΟΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΑΛΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ. ΜΠΟΡΕΙ ΟΜΩΣ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΣΥΝΤΑΞΕ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΄Η ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΣΧΕΤΟΣ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΄Η ΝΑ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΑΡΚΕΤΗ ΔΟΣΗ ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑΣ.
Η τελευταία αναφορά του δημοσιεύματος σε καμιά περίπτωση δε συνιστά προσβολή για το συγκεκριμένο δημοτικό σχολείο. Έτσι θα μπορούσε να το εκλάβει κάποιος ο οποίος είτε δε γνωρίζει καλά την ελληνική γλώσσα είτε διακατέχεται από κακοήθεια. Γιατί σε κάθε περίπτωση, η παρεχόμενη εκπαίδευση μπορεί να βελτιωθεί. Γιατί όχι και στη Μυρτιά; Ένα σύγχρονο σχολείο είναι αυτό που παράλληλα με τη διδασκαλία των βασικών μαθημάτων εφοδιάζει τους μαθητές με τα απαραίτητα όπλα της σύγχρονης εποχής : ξένες γλώσσες,καλή γνώση ηλεκτρονικών υπολογιστών, μουσική και άθληση. Με αυτήν την έννοια νοείται η αναβάθμιση .
ΤΗΝ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗ ΒΛΈΠΟΥΜΕ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΣΧΟΛΕΙΑ.ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΤΕ ΛΙΓΟ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. ΠΟΣΟΙ ΕΜΑΘΑΝ ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ,ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ,ΕΓΙΝΑΝ ΜΟΥΣΙΚΟΙ; Κ Α Ν Ε Ν Α Σ !!!!!!!!!!
ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧ0Ο ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΕ Ο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ, ΑΛΛΑ Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΗΓΕ ΣΑΝ ΣΥΛΟΓΟΣ! Η ΣΥΝΤΑΞΗ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ ΔΙΝΕΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΠΩΣ Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΡΠΟΣΩΠΗΣΕ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ! ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ ΛΙΓΟ ΤΙΣ ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ ΣΑΣ!
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟ ΣΧΟΛΙΟ, ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ! ΕΥΓΕ!
Δημοσίευση σχολίου