Τρίτη 5 Αυγούστου 2008

ΑΛΗΘΙΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ .ΑΛΚΟΟΛ ΚΑΙ ΟΔΗΓΗΣΗ

Μαμά βγηκα με τους φίλους μου.
Πήγα σε ένα παρτυ και θυμήθηκα αυτό που μου είχες πει, να μην πιω αλκοόλ.
Μου είχες ζητήσει να μην πιω επειδή θα έπρεπε να οδηγήσω μετά,
έτσι ήπια ένα αναψυκτικό. Ήμουν υπερήφανη για μένα, γιατί
είχα ακούσει αυτό που τόσο γλυκά με είχες συμβουλεύσει πριν φύγω, να μην πιω αν πρέπει να οδηγήσω, σε αντίθεση με αυτό που μου έλεγαν οι φίλοι μου.
Έκανα τη σωστή επιλογή η συμβουλή σου ήταν η σωστή.
Όταν το παρτυ τελείωσε όλοι μπήκαν στα αυτοκίνητα τους χωρίς να
είναι σε θέση να οδηγήσουν. Εγώ πήρα το αμάξι μου ήμουν σίγουρη ότι ήμουν καθαρή
Δεν μπορούσα να φανταστώ μαμά αυτό που με περίμενε...
Τώρα είμαι εδώ ξαπλωμένη στην άσφαλτο και ακούω ένα αστυνομικό
να λέει «το παιδί που προκάλεσε το δυστύχημα ήταν μεθυσμένο».
Μαμά η φωνή του ακούγεται τόσο μακρινή.
Το αίμα μου είναι παντού στην άσφαλτο και εγώ προσπαθώ με όλες μου τις δυνάμεις να μην
κλάψω.
Ακούω τους γιατρούς να λένε ότι αυτή η κοπέλα δεν θα τα καταφέρει.
Είμαι σίγουρη ότι το άλλο παιδί που οδηγούσε δεν το είχε καν φανταστεί
όταν έτρεχε τόσο πολύ.
Στο τέλος αυτός είχε αποφασίσει να πιει και εγώ τώρα πρέπει να πεθάνω.
Γιατί το κάνουν αυτό μαμά ? Αφού ξέρουν ότι θα καταστρέψουν ζωες ?
Ο πόνος που νιώθω είναι σαν να με καρφώνουν χιλιάδες μαχαίρια.
Πες στην αδερφή μου να μην φοβηθεί, στο μπαμπά να είναι δυνατός, κάποιος έπρεπε να πει σε αυτό το παιδί ότι δεν έπρεπε να πιει αν θα οδηγούσε.
Ίσως αν του το έλεγαν οι δικοί του όπως έκανες εσύ τώρα να ήμουν ζωντανή...
Η ανάσα μου γίνετε όλο και πιο αδύνατη και αρχίζω να φοβάμαι μαμά…
Αυτές είναι οι τελευταίες μου στιγμές και είμαι τόσο απελπισμένη.
Θα ήθελα τόσο να σε αγκαλιάσω μαμά...και να σου πω πόσο σε αγαπαώ
Σε αγαπαώ μαμά... .αντίο !!! ''
Αυτές οι λέξεις γράφτηκαν από μια δημοσιογράφο που ήταν παρών σε ένα δυστύχημα.
Η κοπέλα ενώ πέθαινε ψυθιριζε αυτές τις λέξεις η δημοσιογράφος τις έγραφε σοκαρισμένη.
Η ίδια δημοσιογράφος άρχισε μια εκστρατεία εναντίον της οδήγησης υπό την επήρεια αλκοόλ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: