Η αδιαφορία των αρμοδίων για την επικινδυνότητα της γέφυρας έχει φτάσει στο απροχώρητο.
Εδώ και μια εβδομάδα έχει τοποτεθησει ο δήμος μια σιδερένια λαμαρίνα στο οδόστρωμα της γέφυρας ύστερα από καθίζηση που υπέστη.Επίσης πρέπει να επισημάνουμε και τον εκκωφαντικό θόρυβο που προκαλεί η λαμαρίνα κατά την διέλευσή των οχημάτων με αποτέλεσμα οι κάτοικοι της γύρω περιοχής να εκφράζουν τα παράπονά τους.
Στο σημείο της καθίζησης προ ημερών είχε επισκεφθεί ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου κ. Πέτρος Τατούλης, η αντιπεριφερειάρχης κ. Ντία Τζανετέα, ο πρόεδρος του περιφερειακού συμβουλίου κ. Γιώργος Πουλοκέφαλος, παρουσία του δήμαρχου Ευρώτα κ. Ιωάννη Γρυπιώτη, όπου επεσήμαναν την επικινδυνότητα της γέφυρας και την άμεση επισκευής της και ο κ. Τατούλης, δεσμεύθηκε για την άμεση αποκατάσταση των φθορών και την οριστική επίλυση του προβλήματος.
Η επικινδυνότητα της γέφυρας είχε ελέχθη από κλιμάκιο του ΥΠΕΧΩΔΕ το 2001 ΔΜΕΟ/γ/496/08-08-01και κρίθηκε σκόπιμο να αντικατασταθεί .Στη συνεχεία το ΥΠΕΧΩΔΕ με νέο έγγραφο στις 31/3/2003 ΔΜΕΟ/γ/150 τονίζει την άμεση ανάγκη παύσης λειτουργίας της εν λόγω γέφυρας και την αντικατάστασή της ως ακατάλληλης, λόγω επικίνδυνων φθορών.
Η γέφυρα αποτελεί το μοναδικό σημείο προσπέλασης επιβατηγών και βαρέων οχημάτων και κινδυνεύει να αποκοπή η Νότια Λακωνία, αν δεν γίνει άμεσα η επιδιόρθωση της.
Εδώ και μια εβδομάδα έχει τοποτεθησει ο δήμος μια σιδερένια λαμαρίνα στο οδόστρωμα της γέφυρας ύστερα από καθίζηση που υπέστη.Επίσης πρέπει να επισημάνουμε και τον εκκωφαντικό θόρυβο που προκαλεί η λαμαρίνα κατά την διέλευσή των οχημάτων με αποτέλεσμα οι κάτοικοι της γύρω περιοχής να εκφράζουν τα παράπονά τους.
Στο σημείο της καθίζησης προ ημερών είχε επισκεφθεί ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου κ. Πέτρος Τατούλης, η αντιπεριφερειάρχης κ. Ντία Τζανετέα, ο πρόεδρος του περιφερειακού συμβουλίου κ. Γιώργος Πουλοκέφαλος, παρουσία του δήμαρχου Ευρώτα κ. Ιωάννη Γρυπιώτη, όπου επεσήμαναν την επικινδυνότητα της γέφυρας και την άμεση επισκευής της και ο κ. Τατούλης, δεσμεύθηκε για την άμεση αποκατάσταση των φθορών και την οριστική επίλυση του προβλήματος.
Η επικινδυνότητα της γέφυρας είχε ελέχθη από κλιμάκιο του ΥΠΕΧΩΔΕ το 2001 ΔΜΕΟ/γ/496/08-08-01και κρίθηκε σκόπιμο να αντικατασταθεί .Στη συνεχεία το ΥΠΕΧΩΔΕ με νέο έγγραφο στις 31/3/2003 ΔΜΕΟ/γ/150 τονίζει την άμεση ανάγκη παύσης λειτουργίας της εν λόγω γέφυρας και την αντικατάστασή της ως ακατάλληλης, λόγω επικίνδυνων φθορών.
Η γέφυρα αποτελεί το μοναδικό σημείο προσπέλασης επιβατηγών και βαρέων οχημάτων και κινδυνεύει να αποκοπή η Νότια Λακωνία, αν δεν γίνει άμεσα η επιδιόρθωση της.
4 σχόλια:
kati prepei n GINEI DN GINETE NA KINDINEYOUME KA9E FORA POU PERNAME APO TH GEFIRA K EIDIKA TA PAIDIA P PHGENOUME ME T LEOFOREIO STA SXOLEIA!
ΥΠΟΜΟΝΗ ΦΙΛΟΙ!ΤΩΡΑ ΠΟΥ Η ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΜΕ ΑΙΡΕΤΟΥΣ ΠΕΡΙΦΕΡΙΑΡΧΕΣ ΟΛΑ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ. ΟΤΙ ΚΑΚΟΠΕΡΑΣΑΜΕ - ΚΑΚΟΠΕΡΑΣΑΜΕ. ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ Η ΔΑΝΙΑ ΤΟΥ ΝΟΤΟΥ.ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΣ ΤΣΟΝΤΑΡΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΥΣΤΕΡΗΜΑ ΜΑΣ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΤΗ ΓΕΦΥΡΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΦΤΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ "ΜΟΛΥΒΙΑΤΗΣ"
ΓΕΦΥΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ Β'ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΟΛΕΜΟ.ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΕ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΤΕΙ.
Η ΓΕΦΥΡΑ ΑΥΤΗ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΙ ΠΡΙΝ ΤΟ 1920 ΔΗΛΑΔΗ ΠΡΟΣΦΑΤΑ!!!!!!
Δημοσίευση σχολίου