Δευτέρα 7 Ιουλίου 2008

ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΣ ΓΑΜΟΣ ΣΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΛΑΚΩΝΙΑΣ

1961- 2008

Είχα την τύχη να αποθανατίσω ένα παραδοσιακό γάμο που έγινε στο Περιστέρι.
Η ασπρόμαυρη φωτογραφία είχε τραβηχτή το 1961 στο Περιστέρι και ηταν ο γάμος της Παγώνας (μητέρας μου),μπροστά από τη νύφη ηταν τα όργανα το Σαντούρι και το Βιολί και έπαιζαν τραγούδια του γάμου, και η συγγενείς και η καλεσμένοι τραγουδούσαν.

Μετά από σαρανταεπτά χρόνια έγινε ο γάμος της Μαρίας στο ίδιο σημείο που τραβήχτηκε και ο γάμος της Παγώνας ,ένας γάμος παραδοσιακός που δυστυχώς εδώ και τρεις δεκαετίες δεν θυμάμαι να έχει γίνει άλλος τέτοιος γάμος στην περιοχή μας .




Καιρός είναι να γυρίσουμε και λίγο στα παλιά έθιμα ,γιατί έτσι βιώνεις τη μεγάλη χαρά που σου δίνει το μυστήριο του γάμου τραγουδώντας τη νύφη στο μεγαλύτερο και σπουδαιότερο μεταβατικό στάδιο της ζωή της.

Η χαρά μου και η συγκίνηση μου ηταν μεγάλη γιατί στο χαρούμενο πρόσωπο της Μαρίας ηταν σαν να έβλεπα τη μητέρα μου που τόσο πολύ υπεραγαπώ, για αυτό Μαρία σε ευχαριστώ για αυτή τη μεγάλη χαρά που μου έδωσες και σου εύχομαι να ζήσεις ευτυχισμένα, και αγαπημένα με τον σύντροφο της ζωή σου ,και σύντομα να απόκτησεις το μεγαλύτερο πόθο που λαχταράει μια γυναίκα τη ΜΗΤΡΟΤΗΤΑ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: