Τετάρτη 22 Οκτωβρίου 2008

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΝΟΜΑΡΧΗ ΛΑΚΩΝΙΑΣ ΣΤΗ ΣΚΑΛΑ 21/10/08

Από ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΝΟΜΑΡΧΗ ΛΑΚΩΝΙΑΣ 21/10/2008

Πραγματοποιήθηκε στο Πνευματικό Κέντρο στη Σκάλα στις 21/10/08 ενημέρωση του νομάρχη Λακωνίας κ. Κωνσταντίνου Φούρκα ,για το μεγάλο φλέγον θέμα που έχει προκύψει εξαιτίας της δημοπράτησης στης 4/11/08 του έργου μεταφοράς νερού από το ποταμό Βασιλοπόταμο .
Η συζήτηση ξεκίνησε μετά το τέλος της πορείας που είχαν οι κάτοικοι της Σκάλας .
στη συζήτηση είχαν έρθει γεωλόγοι, μελετητές, από το ΙΓΜΕ,το Υπουργείο Ανάπτυξης και Τροφίμων με σκοπό να ενημερώσουν τη σημασία του έργου Η συζήτηση διεξήχθη σε έντονα φορτισμένο κλίμα.
Η συζήτηση έχει καταγραφή αλλά υπάρχει κάποιο πρόβλημα με το server ,ας ελπίσουμε να το ξεπεράσουμε το πρόβλημα και να ακούσετε όλοι τη συζήτηση .Προς το παρόν μπορείτε να δείτε ορισμένα αποσπάσματα από τα βίντεο που ακολουθούν


2 σχόλια:

leimonitis είπε...

Ήθελα να τοποθετηθώ και εγώ σαν κάτοικος αυτής της περιοχής στη περιοχή που διάλεξα να μείνω και αναπτύξω όλες τις επαγγελματικές, κοινωνικές και οικογενειακές μου δραστηριότητες ,και βλέποντας το πρόβλημα που έχει παρουσιαστεί τα τελευταία χρόνια με την άρδευση του κάμπου της Σκάλας, μιας περιοχής που πριν λίγα χρόνια δεν ήξερε τη να τα κάνει τόσα νερά ,φτάσαμε σε ένα σημείο φέτος που δεν υπήρχε νερό να ποτίσουμε τα κτήματα μας ,πάνω από ένα μήνα ,ευτυχώς που έριξε μερικές βροχές ο Σεπτέμβριος ,αλλιώς πολλοί από εμάς θα βλέπαμε τα δέντρα μας κατάξερα .
Ύστερα από τη συζήτηση που έγινε στο Πνευματικό Κέντρο ακούγοντας τους επιστήμονες το νομάρχη ,αλλα και τις θέσεις των κατοίκων έβγαλα το δικό μου συμπέρασμα στο οποίο τάσσουμε στο να γίνει το έργο ,γιατί δεν βλέπω στο άμεσο μέλλον κανένα έργο στο να δίνει τη δυνατότητα να ανταπεξέλθουμε στο πρόβλημα που λέγεται λειψυδρία .
Εγώ θα σταθώ στο φετινό καλοκαίρι οπού ο ΤΟΕΒ δεν μπορούσε να ανταπεξέλθει στης ανάγκες των αγροτών στο να αρδευτούν τα κτήματα μας ,και σαν μέση λύση είχε στο να παίρνει νερό από γεωτρήσεις του δημου ,και ιδιωτών.
Αν γίνει το έργο αυτό μήπως ο ΤΟΕΒ μπορεί να το χρησιμοποιεί κατά τους καλοκαιρινού μήνες έως ότου κατασκευαστεί το κλειστό κύκλωμα όπως μας υποσχέθηκε ο κ. νομάρχης ,στο οποίο θα λύση το πρόβλημα της περιοχής .
Θέλω να τονίσω ακόμα ότι στη περιοχή μας δεν έχει γίνει κανένα έργο πνοής εδώ και σαράντα χρόνια ,μετά το μεγάλο έργο που λέγεται ΑΝΑΔΑΣΜΟΣ ,που έκανε το κάμπο της Σκάλας από έλος σε ΚΗΠΟ ΤΗΣ ΕΔΕΜ., φανταστείτε να μιλάγαμε τη σημερινή μας εποχή για αναδασμό, θα ξεκινούσε ένας δεύτερος εμφύλιος πόλεμος.
Στο μόνο θέμα κρατώ μια επιφυλάξει είναι στον φορέα διαχείρισης και εκεί πρέπει να προσέξουμε .
Αυτά τα λίγα για το έργο , και είναι προσωπική μου γνώμη, και δεν επηρεάζω κανέναν .
Θέλω να αναφερθώ στη στάση ορισμένων συμπολιτών μου προς το πρόσωπο του κ. Νομάρχη.
Κατά το τέλος της συζήτησης έγιναν από μικρή μερίδα πολιτών διάφορα εκφραστικά επεισόδια προς το πρόσωπο του νομάρχη, και θέλω να του ζητήσω συγνώμη σαν Σκαλιώτης..
Θέλω να μου πουν αυτοί που έβριζαν το νομάρχη ,εάν έχει περάσει άλλος σαν το Κώστα το Φούρκα και να έχει επιτέλεση τόσο μεγάλο έργο ;και μη μου πείτε πολιτικές συγκυρίες ,γιατί και άλλοι πέρασαν από το νομαρχιακό μέγαρο και το μόνο που κατάφεραν ήταν να βάλουν το όνομα τους στο πίνακα ότι διετέλεσαν νομάρχες Λακωνίας ,και τίποτε άλλο.
Εγώ δεν θα σταθω στα έργα που γίνονται για το καλό της Λακωνίας ,θα σταθω στον αγώνα που έκανε ο Νομάρχης για τη περιοχή μας , στη πλημμύρες του Ευρώτα στη μεγάλη καταστροφή του παγετού το 2004, τη πύρινη λαίλαπα του 2007 ,που υστέρα από προσωπικές του ενέργειες να καταφέρει να δώσει η πολιτεία γενναιόδωρες αποζημιώσεις που δεν της είχαμε δει ούτε στα όνειρά μας ,μετέπειτα ανακαλύψαμε ακαρπίες ,ψιλοκαρπίες ,και με το που κατούραγε ο λαγός τρέχαμε να κάνουμε δηλώσεις προς τον ΕΛΓΑ ,όλα αυτά τα ξεχάσαμε; εσείς που έχθές τον βρίζατε ,μήπως πίνατε νερό στο όνομά του; Ξαφνικά έγινε ο κακός ;τι γνώμη έχετε ότι έγινε νομάρχης για να καταστρέψει στη περιοχή που γεννήθηκε και μεγάλωσε ;
Δεν γίνομαι συνήγορος του Κώστα του Φούρκα ,γιατί προσωπικά δέν του έχω πεί ούτε καλημέρα ,και να πω τη μαύρη μου αλήθεια ούτε τον είχα ψηφήσει κατά τη πρώτη του υποψηφιότητα σαν νομάρχη ,και ευτυχώς που δεν έκανα το ίδιο λάθος και κατά τη δεύτερη του εκλογή, και ούτε του έχω ζητήσει καμία διευκόλυνση (ρουσφέτι),και ούτε θα του ζητήσω .

Ανώνυμος είπε...

Πολύ σωστή η τοπθέτηση σου Μιχάλη. Και εγώ είμαι σύμφωνος με την κατασκευή του έργου. Γιατί είμαι. Μπορεί ο ΤΟΕΒ να μου εξασφαλίσει ότι το 2012 θα έχω νερό να ποτίσω το ένα στρέμα περιβόλι μου? αν ναί τότε είμαι αντίθετος. Μπορεί ο ΤΟΕΒ να κατασκευάσει καποιο έργο που να εξασφαλίζει την άρδευση του κάμπου? αν ναί τότε είμαι αντίθετος? Μπορεί ο ΤΟΕΒ να εισπράξει τις οφειλές άρδευσης που του οφείλονται και να αρχίσει να κινείται ως φορέας? αν ναί τότε είμαι αντίθετος. Γνωρίζεται άν πληρώνονται οι υπάλληλοι του ΤΟΕΒ, πότε και πώς? Γνωρίζεται άν δεν ήταν ο ΔΗΜΟΣ να του κάνει ενέσεις θα επιβίωνε? Γνωρίζεται ότι ο ίδιος ο ΤΟΕΒ έχει ζητήσει άδεια απο τη Νομαρχία για ανώρυξη γεωτρήσεων στο (Μπλατσάρι) έξω απο του Πολιτάκου την Ταβέρνα? Οχι κύριοι τώρα ή Πολιτεία έρχεται να εξασφαλίσει την άρδευση του κάμπου με το κλειστό κύκλωμα και εμείς λέμε οχι? Ποιό είναι το πρόβλημα όταν έχεις συνεχώς γεμάτη μιά δεξαμενή 5000 κυβικών νερού και άν περισεύει νερό το ΧΕΙΜΩΝΑ να φεύγει το νερό για άλλη περιοχή? Κύριοι άς μην παρασυρόμεθα απο ανεύθυνους. Ποιός απο τους ανεύθυνους αυτούς θα λογοδοτήσει αύριο για την αρνητική κατάσταση που θα πέσει ο τόπος? Κύριοι πρέπει να υπάρξη σοβαρότητα. Ναί κάποιοι θα φάνε απο το εργο αυτό, μήπως όποτε και να γίνει δεν θα φάνε κάποιοι? Ο Δήμος πρέπει να δει το συμφέρον του τόπου και όχι να παρασύρρεται απο την κοματικές τοποθετήσεις του καθενός έστω και άν είναι και Πρόεδρος.